دانلود آهنگ خارجی Mandy Moore با عنوان I See The Light

1 اکتبر 2019
بدون نظر

دانلود آهنگ خارجی Mandy Moore I See The Light

طرفداران آهنگ های خارجی همینک آهنگ زیبای Mandy Moore با عنوان I See The Light را دانلود بکنید

 Download The Nice Music of Mandy Moore Called I See The Light

?دانلود اهنگ Mandy Moore I See The Light با کیفیت بسیار خوب همراه با پخش آنلاین?

دانلود آهنگ خارجی Mandy Moore با عنوان I See The Light

مخاطبین محترم رسانه ی نفیس موزیک آهنگ خارجی جدید ♬ I See The Light Mandy Moore ♬ را در ادامه با سرعت بالا با کیفیت 128 و 320 دانلود کنید

♫ دانلود آهنگ های Mandy Moore ♫

بهترین آهنگ های Mandy Moore را در این سایت رایگان دانلود کنید

برای صاحبان وبلاگ و سایت که تمایل به پخش آنلاین این اهنگ در سایت یا وبلاگشان دارند کد پخش آنلاین آهنگ Mandy Moore I See The Light آماده شده است

این موزیک زیبا را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

(بیشتر…)

دانلود آهنگ پسر کوهستان

20 جولای 2018
بدون نظر

دانلود آهنگ پسر کوهستان

ماجراهای پپرو یا ماجراهایی پپرو، پسری از کوههای آند سریال انیمه ۲۶ قسمتی ژاپنی ست که بیشتر ما آن را با نام کارتون پسر کوهستان در فارسی می‌شناسیم. تهیه کنند گان این سریال تاسویا اونو و سومیو تاکاهاشی هستند و این سریال از شبکه «نت نت ورک» بین ۶ اکتبر ۱۹۷۵ تا ۲۹ مارس ۱۹۷۶ نخستین بار در ژاپن پخش شد . که این درزمانی در قبل از انقلاب بوده، شروع پخش حدوداً از اوایل مهرماه بوده و تا آخر نوروز طول کشیده‌است. از آن زمان به بعد این سریال به زبان‌های گوناگون ترجمه شد و کودکان در سراسر جهان به تماشای آن نشستند.

دانلود تیتراژ کارتون پسر کوهستان

در ایران در حدود پانزده سال بعد از اولین نمایش در ژاپن، شبکه یک صداو سیما همزمان با کارتون‌های پرطرفدار دیگری چون فوتبالیست‌ها، دوقلوهای افسانه‌ای، این کارتون را دوبله و پخش کرد.

دانلود آهنگ پسر کوهستان (بیشتر…)

دانلود موزیک کارتون قدیمی دوقلوهای افسانه ای

20 جولای 2018
یک نظر

دانلود موزیک کارتون قدیمی دوقلوهای افسانه ای

دوقلوهای افسانه‌ای یک مجموعه تلویزیونی پویانمایی محصول فرانسه در سال ۱۹۹۱ است. این مجموعه در ۵۲ قسمت توسط ژان شالوپین نویسنده فرانسوی و با تهیه‌کنندگی شبکه ت اف ۱ فرانسه ساخته شده‌است.

شخصیت‌های اصلی این سریال کارتونی جولز، یک پسر چینی، و جولی، یک دختر انگلیسی، هستند که از والدینی متفاوت ولی در یک ساعت و در یک مکان متولد شده‌اند و مادران آن‌ها در هنگام تولدشان از دنیا رفته‌اند. این دو با گرفتن دست‌های یک‌دیگر نیرویی ماوراءالطبیعی پیدا می‌کنند و در سرنوشت آن‌ها مقدر شده که با نیروی خود به حکومت ظالمانهٔ امپراتریس چین پایان دهند.

نام فرانسوی این مجموعه Les Jumeaux du Bout du Monde به معنی «دوقلوهای پایان جهان» و نام انگلیسی آن The Twins of Destiny به معنی «دوقلوهای سرنوشت» است. دوبلهٔ فارسی این سریال با نام «دوقلوهای افسانه‌ای» از تلویزیون ایران در دههٔ ۱۳۷۰ پخش شد و تغییراتی در داستان فیلم داده شده از جمله این‌که جولز و جولی برادر و خواهر معرفی شده و پدر جولی هم دایی آن دو معرفی شده‌است. منبع : ویکی پدیا

دانلود آهنگ کارتون دوقلوهای افسانه ای

دانلود موزیک کارتون قدیمی دوقلوهای افسانه ای (بیشتر…)

دانلود آهنگ کارتون بابا لنگ دراز + زنگ موبایل

20 جولای 2018
بدون نظر

دانلود آهنگ کارتون بابا لنگ دراز

واتاشی نو آشیناگا اوجیسان (به ژاپنی: 私のあしながおじさん، Watashi No Ashinaga Ojisan) (که با نام بابا لنگ‌دراز نیز شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی است که در سال ۱۹۹۰ بر مبنای رمان بابا لنگ‌دراز به قلم جین وبستر ساخته شده است. انیمیشن بابا لنگ‌دراز بخشی از مجموعه تئاتر شاهکار جهان است. بابا لنگ‌دراز در سال ۱۹۹۰ جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آژانس فعالیت‌های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرده است.

همینک آهنگ بی کلام این کارتون زیبا و خاطره انگیز را رایگان دانلود کنید

دانلود آهنگ کارتون بابا لنگ دراز + زنگ موبایل
(بیشتر…)